annikaviol.blogg.se

två svarta och en gul...

Kategori: Allmänt

I kväll blev det en lång prommis med bästa Cina och hennes tjejer Gemini och Disa. Vi gick en lång prommis här hemma i Solna, vi gick och vi gick och babbla i vanlig ordning.
Vi fick säga till våra fyrbenta ett par gånger vad som gällde med att inte äta allt ute!! den delen av prägel är svår speciellt om det är labradorer.. ;o)
 
Så härliga hundar vi har igentligen ingen har koppel och går så fint vid sidan när vi möter folk, hundar, kaniner (det finns hur många kaniner som helst här hemma) Skönt att ha en hund som har noll intresse över att jaga vilt.
 
På tal om odågor.....
katten som är inne på sitt 16 år tigger som aldig förr! speciellt tiggs det vid Elins mat tallrik.. han sitter och glor och stryker sig mot henne när hon äter jag kan säga att hon lätt blir irro på han... ja jag vet inga katter på bordet...men han är ju en gammal gubbe nu lilla Zimba....
 
 

Kommentarer

  • Zara säger:

    Haha känner igen mig!! Min katt, ynka 6år har börjat tigga som fan.. Det har gått så långt att hon tar man från min tallrik.. Ja när jag äter på andra ställen än i köket.. Skräp katt.. Och hundarna äter ju allt dom hittar ute..

    2012-12-14 | 06:12:27
    Bloggadress: http://apport.blogg.se
  • eli säger:

    hej mamma hur mår du

    2012-12-15 | 21:53:36
    Bloggadress: http://annikaviol.blogg.se

Kommentera inlägget här: