annikaviol.blogg.se

snö bollar!

Kategori: Allmänt

Hur kan 5 km kännas som 5 mil!!!! ??!?! herregud vad snö i skogen! jag och zingo åkte till järvafältet och gick våran slinga på dryga 5-6 km känns som 5 mil minst!! i allfall för mig...zingo var totalt oberörd över dagens promenad. Jag hade med boll kastaren, kasta lite minnes markerings bollar sen skicka jag på dirigeringar med dummies åt andra hållet dock inte så långa eftersom jag var själv :o) . bra markering av Z i dag! helt sjukt vad hon minns bollarna i denna snö som ser likadan ut överallt.!! Duktig på pipan i dag stopp, höger, vänster inga problem! efter lite allvar så gick vi ner på ängen...???! ja det brukar vara en äng men nu snö upp till knäna... bara bus med boll kastaren. Rätt nöjd bara två bollar borta..hiihii hon fick en ben när hon kom hem sen sov hon gott i korgen medans jag gjorde jansson och dammsög.. God Jul alla fina ! Kramar

Kommentarer

  • Zara säger:

    Dragontorpet.se =)) Ja Nu ska vi peppa varann! Pejla ska ta bägge ettorna i Ökl b-prov helst i vår ;))

    2012-12-27 | 14:25:16
    Bloggadress: http://apport.blogg.se
  • Zara säger:

    Skrev visst under fel inlägg

    2012-12-31 | 12:59:54
    Bloggadress: http://apport.blogg.se

Kommentera inlägget här: